Koniec z wyprawami
do banku!

Wpłacaj robiąc zakupy!

Oszczędzaj czas!

Chcesz wpłacić lub wypłacić pieniądze?

z CashLine

zrobisz to błyskawicznie!

FAQ

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sieci CashLine.

1.

Kto może wpłacić pieniądze w sieci CashLine?

Wpłata gotówki możliwa jest tylko dla Klientów mBanku i Orange Finanse.

2.

Kto może wypłacić pieniądze w sieci CashLine?

W sieci CashLine mogą realizować transakcje wypłaty posiadacze kart Visa i MasterCard.

3.

Czy za wpłatę gotówki pobierana jest prowizja?

Nie, kwota wpłaty jest w pełni księgowana na koncie klienta mBanku, bez pobierania prowizji.

Pozostali klienci, na dzień dzisiejszy, nie mogą korzystać z urządzeń depozytowych sieci CashLine

4.

Czy za wypłatę gotówki pobierana jest prowizja?

Prowizje za wypłaty gotówki pobierane są na zasadach tożsamych z siecią bankomatów Santander Bank Polska (dawny Bank Zachodni WBK S.A.).

5.

Co zrobić gdy transakcja nie przebiegnie pomyślnie?

W celu złożenia reklamacji na niezaksięgowaną transakcję wpłaty należy skontaktować się z infolinią Banku: mBankmLinia: 801 300 800, 42 6 300 800, Internet: www.mbank.pl

W celu złożenia reklamacji na transakcję wypłaty należy skontaktować się z infolinią bądź placówką Banku, w którym karta została wydana

6.

Jaka jest minimalna i maksymalna kwota wpłaty dla jednej transakcji?

Urządzenia sieci CashLine umożliwiają wpłatę jednorazową od jednego do dwustu banknotów, co daje rozpiętość od 10 PLN aż do 40000 PLN.

7.

Jaka jest minimalna i maksymalna kwota wypłaty dla jednej transakcji?

Urządzenia sieci CashLine, posiadające opcję bankomatu, umożliwiają jednorazową wypłatę 3000 PLN. Warunkiem wypłaty jest posiadanie odpowiednio sparametryzowanych limitów autoryzacyjnych na karcie oraz posiadanie na koncie bankowym powiązanym z kartą odpowiedniej ilości środków.

8.

Po jakim czasie pieniądze z wpłaty zostaną zaksięgowane na moim koncie?

Pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie maksymalnie do godziny po dokonaniu transakcji *.

* w wyjątkowych sytuacjach czas księgowania na rachunku może ulec wydłużeniu: dotyczy godzin nocnych oraz przerw związanych z pracami technicznymi Banku – wystawcy karty

9.

Nie działa urządzenie – co zrobić?

Awarię urządzenia możesz zgłosić całą dobę poprzez naszą stronę internetową – w zakładce Kontakt lub telefonicznie poprzez infolinię, tel. 801-014-157 (koszt połączenia wg. stawek operatora). Nasi pracownicy dyżurują pod telefonem od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 18:00. Poza tymi godzinami możesz nagrać nam wiadomość.