Koniec z wyprawami
do banku!

Wpłacaj robiąc zakupy!

Oszczędzaj czas!

Chcesz wpłacić lub wypłacić pieniądze?

z CashLine

zrobisz to błyskawicznie!

Kontakt

Sieć urządzeń CashLine jest własnością:

Services Zone S.A.
Ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
e-mail: kontakt@cashline.pl

Reklamacja transakcji wpłaty i wypłaty
Zgłaszanie awarii urządzeń
Propozycja współpracy

Reklamacja transakcji wpłaty i wypłaty

  • W celu złożenia reklamacji na niezaksięgowaną transakcję wpłaty należy skontaktować się z infolinią Banku: mBank – mLinia: 801 300 800, 42 6 300 800, Internet: www.mbank.pl
  • W celu złożenia reklamacji na transakcję wypłaty należy skontaktować się z infolinią bądź placówką Banku, w którym karta została wydana

Telefon kontaktowy: tel. 801-014-157 (koszt połączenia wg. stawek operatora).

Nasi pracownicy dyżurują pod telefonem od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 18:00. Poza wyznaczonymi godzinami możesz nagrać nam wiadomość lub wypełnij formularz zgłoszenia awarii

Napisz do nas:

kontakt@cashline.pl

Napisz do nas:

kontakt@cashline.pl